D.U.K.

1. Ar baldus galima pamatyti gyvai?

Mes prekiaujame tik internetu ir neturime baldų ekspozicijos. Biure Vilniuje turime kai kurių kolekcijų, gobelenų. Kreipkitės į mus dėl konsultacijos - mes visada stengsimės Jums patarti ir rasti geriausią sprendimą. 

 2. Ar gaminate baldus?

Turime labai didelį baldų pasirinkimą, tačiau patys jų negaminame. Bendradarbiaujame tiesiogiai su gamintojais, dėl to visi baldai be tarpininkų keliauja tiesiai pas klientą. 

 3. Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?

Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi baldas gali būti tik tokių spalvų. Jei nėra pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Prie daugumos minkštų baldų ar kėdžių yra pateiktos gobelenų nuotraukos, vadinasi, tuos modelius galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Atsiprašome, tačiau parinkti visiškai kitokią baldo spalvą, kuri nėra pateikta svetainėje, nėra galimybės. 

 4. Ar galima pagaminti baldą kitokių matmenų?

Turime didelį pasirinkimą baldų, tad tikrai galėtume parinkti geriausią variantą pagal Jūsų ieškomus poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo. Tik praneškite mums, ko ieškote, ir padėsime Jums.

 5. Kokia baldo kaina?

Visos baldų kainos yra nurodytos prie baldų. Jei yra papildomas pasirinkimas, kaina perskaičiuojama automatiškai ir pasikeičia svetainėje pati. Kainos pateiktos su PVM.

 6. Kuriuos baldus turite vietoje?

Daugumą baldų atsivežame iš tiekėjų ir jų sandėlių, kitą dalį turime vietoje Vilniaus sandėlyje. Dėl tikslaus pristatymo laiko, reiktų kreiptis tiesiogiai. 

 7. Koks baldo pristatymo laikas?

Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvieno baldo. Kiekvieno baldo pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo skirtingų gamintojų. 

 8. Ar būtų greičiau, jei baldą atsiimčiau pats iš sandėlio?

Jei norėtumėte patys atsiimti baldus iš Vilniaus sandėlio, tada Jums gali sutaupyti kažkur 1-2 dienas. Kai tik gauname baldus iš gamintojo, sekančią dieną juos vežame klientams.

 9. Ar teikiate baldams dviejų metų garantiją?

Visiems baldams yra suteikiama dviejų metų garantija. Jei kažkas atsitiko, tikrai nepaliksime Jūsų bėdoje.

 10. Kaip galima apmokėti už baldus?

Už baldus galima apmokėti dviem būdais: pavedimu arba atsiskaitant kurjeriui grynais. Plačiau apie tai čia 

 11. Ar pristatote nemokamai?

Ne pristatymas yra mokamas, tai priklauso nuo baldo matmenų ir svorio. Kainas automatiškai paskaičiuos prekių krepšelyje. 

 12. Kaip galima padaryti užsakymą?

Užsakyti baldus galite per el. svetainę, galite parašyti mums el. laišką info@kedes24.lt arba galite mums paskambinti +370 699 589 56. Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes Jums paskambinsime. 

 13. Ar išrašote sąskaitas įmonei?

Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams. 

 14. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu info@kedes24.lt arba galite mums paskambinti +370 699 589 56. 

 15. Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums – +370 699 589 56. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuoto baldo dalies nuotraukas mums el. paštu info@kedes24.lt Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju išspręsime susiklosčiusią situaciją.

 16. Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums (el. paštu info@kedes24.lt arba tel. nr. +370 699 589 56). Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 10 d. d. Pinigus grąžinsime Jums pavedimu sekančią dieną po baldo atsiėmimo.

 

Straipsnių kategorijos

Straipsnių kategorijos

Taisyklės

Šios pirkimo taisyklės, kartu su dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, yra skirtos suteikti informaciją apie UAB „CAVIO LT“ („Pardavėjas“) bei išdėstyti asmenims, įsigyjantiems prekes („Prekės“) internetinėje parduotuvėje („Pirkėjas“), Prekių, parduodamų šioje internetinėje parduotuvėje, pardavimo sąlygas („Taisyklės“).

Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo („Sutartis“). Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą internetinėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo plitika, o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra negalimas.

Civilinio kodekso 6.2287 straipsnis įtvirtina vartotojų teisę į informaciją, kai sudaromos nuotolinės sutartys ir ne prekybos patalpose sudaromos sutartys. Šio straipsnio 1 dalyje numatyta, kad prieš sudarydamas nuotolinę sutartį, verslininkas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti vartotojui informaciją apie pagrindines prekės ar paslaugos savybes, duomenis apie verslininką ir jo kontaktus, bendrą prekių ir paslaugų kainą, apmokėjimo, pristatymo, sutarties vykdymo tvarką, teisę atsisakyti sutarties ir kitas finansines garantijas, kurias vartotojas turi pateikti ar sumokėti verslininko reikalavimu, galimybę pateikti skundą ar reikalauti žalos atlyginimo ne teismo tvarka ir t. t. Civilinio kodekso 6.2288 straipsnio 2 dalyje įtvirtinta, kad sudarydamas nuotolinę sutartį, verslininkas privalo suteikti vartotojui šio kodekso 6.2287 straipsnio 1 dalyje nurodytą informaciją aiškia ir suprantama kalba arba sudaryti sąlygas vartotojui tinkamai susipažinti su ta informacija, atsižvelgdamas į naudojamas ryšio priemones. Patvariojoje laikmenoje pateikiama informacija turi būti įskaitoma. Informacija nedelsiant atsiunčiama el. paštu patvarioje aplinkoje (PDF failu).

Taip pat informuojame, kad šios Taisyklės gali būti keičiamos 6 dalyje nustatyta tvarka. Kiekvieną kartą užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas būtų įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu atveju, bus daromas užsakymas. Paskutinį kartą šios Taisyklės buvo atnaujintos 2022 m. rugsėjo 1 d.

Šios Taisyklės ir bet kokios Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos tik nacionaline kalba. 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo internetinėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

________________________________________________________________________________________________________________________

Apmokėti už prekes galima tik bankiniu pavedimu:
 - perkant iš el. parduotuvės www.kedes24.lt

Tiesiog dėkite prekes, kurias norite įsigyti į krepšelį ir paskutiniame pirkimo žingsnyje galėsite pasirinkti banką, kurio paslaugomis naudojatės. Būsite nukreipti į savo elektroninės bankininkystės prieigą, ten galėsite sumokėti už pasirinktus baldus. Arba gausite išankstinę sąskaitą apmokėjimui.

Mūsų gaminiams suteikiame nuo 24 iki 36 mėn. kokybės garantiją. Garantijos galiojimo sąlygos:

• surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
• gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį;
• garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu;
• tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
• pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
• prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
• baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);
• baldai natūraliai nusidėvėjo. 

Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje nurodyta, kad vartotojas, manantis, kad pardavėjas ar paslaugų teikėjas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, susijusius su vartojimo sutartimi, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimus, išskyrus atvejus, kai vartotojas tiesiogiai kreipiasi į teismą. Vartotojas privalo kreiptis į pardavėją ar paslaugų teikėją ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą. Minėto įstatymo straipsnio 2 dalyje įtvirtinta, kad pardavėjas ar paslaugų teikėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakymo vartotojui. To paties straipsnio 3 dalyje yra įtvirtinta, kad kai pardavėjas ar paslaugų teikėjas netenkina vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies, pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakyme turi būti pateikta informacija apie vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektą, kompetentingą spręsti vartojimo ginčą. Pažymėtina, kad teisės aktai įpareigoja pardavėją atsakymą vartotojui į rašytinį kreipimąsi pateikti raštu (oficialiu raštu, el. laišku ar kitoje patvarioje laikmenoje). Pabrėžiame, kad atsakymas į vartotojo pretenziją visada privalo būti pateikiamas raštu, nepažeidžiant 14 dienų atsakymo pateikimo termino, jeigu pardavėjas netenkina vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija, toliau – Mažmeninės prekybos taisyklės) bei į Civilinio kodekso nuostatomis. Vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatomis, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka. Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalyje numatyta, kad vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Taigi, nuotolinės sutarties atsisakymo teisės įgyvendinimas ir jo apribojimai (pavyzdžiui, išimtys, kai negalima atsisakyti nuotolinės sutarties) yra reglamentuojami Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 ir 2 dalyse, o Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkto nuostatos dėl negrąžinamų prekių nuotolinių sutarčių atveju nėra taikomos. Pažymime, kad vadovaujantis Civilinio kodekso 6.3643 straipsnio 4 dalimi, vartotojui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį (dėl netinkamos prekės kokybės): 1) vartotojas turi grąžinti pardavėjui prekę pardavėjo sąskaita; 2) pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba vartotojo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą kainą, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Papildomai pastebime, kad teisės aktai nenumato vartotojui pareigos kreipiantis dėl galimai netinkamos kokybės prekės išsaugoti prekės originalią tvarkingą pakuotę ir ją pateikti pardavėjui. Kreipimosi dėl galimai netinkamos kokybės prekės atveju svarbu išsaugoti ir turėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.

Slapukų sutikimas