D.U.K.

1. Ar baldus galima pamatyti gyvai?

Mes prekiaujame tik internetu ir neturime baldų ekspozicijos. Biure Vilniuje turime kai kurių kolekcijų, gobelenų. Kreipkitės į mus dėl konsultacijos - mes visada stengsimės Jums patarti ir rasti geriausią sprendimą. 

 2. Ar gaminate baldus?

Turime labai didelį baldų pasirinkimą, tačiau patys jų negaminame. Bendradarbiaujame tiesiogiai su gamintojais, dėl to visi baldai be tarpininkų keliauja tiesiai pas klientą. 

 3. Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?

Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi baldas gali būti tik tokių spalvų. Jei nėra pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Prie daugumos minkštų baldų ar kėdžių yra pateiktos gobelenų nuotraukos, vadinasi, tuos modelius galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Atsiprašome, tačiau parinkti visiškai kitokią baldo spalvą, kuri nėra pateikta svetainėje, nėra galimybės. 

 4. Ar galima pagaminti baldą kitokių matmenų?

Turime didelį pasirinkimą baldų, tad tikrai galėtume parinkti geriausią variantą pagal Jūsų ieškomus poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo. Tik praneškite mums, ko ieškote, ir padėsime Jums.

 5. Kokia baldo kaina?

Visos baldų kainos yra nurodytos prie baldų. Jei yra papildomas pasirinkimas, kaina perskaičiuojama automatiškai ir pasikeičia svetainėje pati. Kainos pateiktos su PVM.

 6. Kuriuos baldus turite vietoje?

Daugumą baldų atsivežame iš tiekėjų ir jų sandėlių, kitą dalį turime vietoje Vilniaus sandėlyje. Dėl tikslaus pristatymo laiko, reiktų kreiptis tiesiogiai. 

 7. Koks baldo pristatymo laikas?

Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvieno baldo. Kiekvieno baldo pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo skirtingų gamintojų. 

 8. Ar būtų greičiau, jei baldą atsiimčiau pats iš sandėlio?

Jei norėtumėte patys atsiimti baldus iš Vilniaus sandėlio, tada Jums gali sutaupyti kažkur 1-2 dienas. Kai tik gauname baldus iš gamintojo, sekančią dieną juos vežame klientams.

 9. Ar teikiate baldams dviejų metų garantiją?

Visiems baldams yra suteikiama dviejų metų garantija. Jei kažkas atsitiko, tikrai nepaliksime Jūsų bėdoje.

 10. Kaip galima apmokėti už baldus?

Už baldus galima apmokėti dviem būdais: pavedimu arba atsiskaitant kurjeriui grynais. Plačiau apie tai čia 

 11. Ar pristatote nemokamai?

Ne pristatymas yra mokamas, tai priklauso nuo baldo matmenų ir svorio. Kainas automatiškai paskaičiuos prekių krepšelyje. 

 12. Kaip galima padaryti užsakymą?

Užsakyti baldus galite per el. svetainę, galite parašyti mums el. laišką info@kedes24.lt arba galite mums paskambinti +370 699 589 56. Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes Jums paskambinsime. 

 13. Ar išrašote sąskaitas įmonei?

Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams. 

 14. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu info@kedes24.lt arba galite mums paskambinti +370 699 589 56. 

 15. Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums – +370 699 589 56. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuoto baldo dalies nuotraukas mums el. paštu info@kedes24.lt Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju išspręsime susiklosčiusią situaciją.

 16. Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums (el. paštu info@kedes24.lt arba tel. nr. +370 699 589 56). Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 10 d. d. Pinigus grąžinsime Jums pavedimu sekančią dieną po baldo atsiėmimo.

 

Straipsnių kategorijos

Straipsnių kategorijos

Pristatymas

1. Šiuo metu pristatymo laikas 3 savaitės. SVARBU! Atkreipk dėmesį, jei užsakymą sudaro daugiau nei viena prekė ir jų pristatymo laikas skyrėsi, galimai prekių pristatymo ar atsiėmimo etapai bus skirtingi. Užsakius daugiau negu vieną Prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, kadangi yra gabenamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transporto mokestis nėra taikomas. Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki planuojamos pristatymo dienos, nurodytos prie prekės aprašymo, punkte nurodytame pranešime apie išsiuntimą, išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai: Pardavėjas nebus atsakingas už Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymą arba pavėluotą įvykdymą, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl force majeure aplinkybių. Tuo atveju, jeigu įvyksta force majeure, kurios daro įtaką tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui:

a) Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją; ir

b) Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus pratęstas force majeure aplinkybių trukmei. Jeigu force majeure aplinkybės daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po force majeure aplinkybių pabaigos.

2. Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija. Kai kurie baldai pristatomi surinkti. 

3. Baldai pristatomi prieš tai informavus klientą apie preliminarų pristatymo laiką.
Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo svorio, ją jus galite matyti sudėję visas norimas prekes į krepšelį
Pristatyti galime ir į užsienį, konkrečiai dėl kainų teirautis el. paštu info@kedes24.lt. Nurodykite prekes, kurias norite pirkti ir adresą, kuriuo norėtumėte gauti baldus.

4. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerį, priima prekes. Jeigu Prekės vežėją pasirinko pats Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokios pristatymo galimybės, šioje dalyje nurodyta rizika pereina Pirkėjui, kai Prekė perduodama vežėjui. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu. Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją. Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų tinkamai identifikuotas Pirkėjas. Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

5. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo momento turi patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, išorinę Prekės kokybę (t.y. ar prekė neturi akivaizdžių kokybės trūkumų), asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, išorinė Prekės kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.

6. Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.

7. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio ir kainos. Aktualūs pristatymo išlaidų dydžiai pateikiami skiltyje "Krepšelis".

8. Prekių iškrovimo ir užnešimo paslaugos užsakomos atskirai iki apmokėjimo už Prekes. Prekės iškrovimo ir užnešimo paslaugas apmoka Pirkėjas. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės iškrovimo ir užnešimo paslaugas apmoka Pardavėjas.

9. Pirkėjas visada yra informuojamas apie numatomą Prekės pristatymo terminą elektroniniu paštu.

Patogiai ir greitai peržiūrėk užsakymo būseną, prisijungęs prie savo asmeninės paskyros.

Slapukų sutikimas