D.U.K.

1. Ar baldus galima pamatyti gyvai?

Mes prekiaujame tik internetu ir neturime baldų ekspozicijos. Biure Vilniuje turime kai kurių kolekcijų, gobelenų. Kreipkitės į mus dėl konsultacijos - mes visada stengsimės Jums patarti ir rasti geriausią sprendimą. 

 2. Ar gaminate baldus?

Turime labai didelį baldų pasirinkimą, tačiau patys jų negaminame. Bendradarbiaujame tiesiogiai su gamintojais, dėl to visi baldai be tarpininkų keliauja tiesiai pas klientą. 

 3. Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?

Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi baldas gali būti tik tokių spalvų. Jei nėra pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Prie daugumos minkštų baldų ar kėdžių yra pateiktos gobelenų nuotraukos, vadinasi, tuos modelius galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Atsiprašome, tačiau parinkti visiškai kitokią baldo spalvą, kuri nėra pateikta svetainėje, nėra galimybės. 

 4. Ar galima pagaminti baldą kitokių matmenų?

Turime didelį pasirinkimą baldų, tad tikrai galėtume parinkti geriausią variantą pagal Jūsų ieškomus poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo. Tik praneškite mums, ko ieškote, ir padėsime Jums.

 5. Kokia baldo kaina?

Visos baldų kainos yra nurodytos prie baldų. Jei yra papildomas pasirinkimas, kaina perskaičiuojama automatiškai ir pasikeičia svetainėje pati. Kainos pateiktos su PVM.

 6. Kuriuos baldus turite vietoje?

Daugumą baldų atsivežame iš tiekėjų ir jų sandėlių, kitą dalį turime vietoje Vilniaus sandėlyje. Dėl tikslaus pristatymo laiko, reiktų kreiptis tiesiogiai. 

 7. Koks baldo pristatymo laikas?

Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvieno baldo. Kiekvieno baldo pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo skirtingų gamintojų. 

 8. Ar būtų greičiau, jei baldą atsiimčiau pats iš sandėlio?

Jei norėtumėte patys atsiimti baldus iš Vilniaus sandėlio, tada Jums gali sutaupyti kažkur 1-2 dienas. Kai tik gauname baldus iš gamintojo, sekančią dieną juos vežame klientams.

 9. Ar teikiate baldams dviejų metų garantiją?

Visiems baldams yra suteikiama dviejų metų garantija. Jei kažkas atsitiko, tikrai nepaliksime Jūsų bėdoje.

 10. Kaip galima apmokėti už baldus?

Už baldus galima apmokėti dviem būdais: pavedimu arba atsiskaitant kurjeriui grynais. Plačiau apie tai čia 

 11. Ar pristatote nemokamai?

Ne pristatymas yra mokamas, tai priklauso nuo baldo matmenų ir svorio. Kainas automatiškai paskaičiuos prekių krepšelyje. 

 12. Kaip galima padaryti užsakymą?

Užsakyti baldus galite per el. svetainę, galite parašyti mums el. laišką info@kedes24.lt arba galite mums paskambinti +370 699 589 56. Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes Jums paskambinsime. 

 13. Ar išrašote sąskaitas įmonei?

Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams. 

 14. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu info@kedes24.lt arba galite mums paskambinti +370 699 589 56. 

 15. Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums – +370 699 589 56. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuoto baldo dalies nuotraukas mums el. paštu info@kedes24.lt Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju išspręsime susiklosčiusią situaciją.

 16. Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums (el. paštu info@kedes24.lt arba tel. nr. +370 699 589 56). Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 10 d. d. Pinigus grąžinsime Jums pavedimu sekančią dieną po baldo atsiėmimo.

 

Straipsnių kategorijos

Straipsnių kategorijos

Taisyklės

Šios pirkimo taisyklės, kartu su dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, yra skirtos suteikti informaciją apie UAB „CAVIO LT“ („Pardavėjas“) bei išdėstyti asmenims, įsigyjantiems prekes („Prekės“) internetinėje parduotuvėje („Pirkėjas“), Prekių, parduodamų šioje internetinėje parduotuvėje, pardavimo sąlygas („Taisyklės“).

Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo („Sutartis“). Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą internetinėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo plitika, o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra negalimas.

Pirkėjas yra skatinamas atsispausdinti šias Taisykles ateities reikmėms.

Taip pat informuojame, kad šios Taisyklės gali būti keičiamos 6 dalyje nustatyta tvarka. Kiekvieną kartą užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas būtų įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu atveju, bus daromas užsakymas. Paskutinį kartą šios Taisyklės buvo atnaujintos 2022 m. rugsėjo 1 d.

Šios Taisyklės ir bet kokios Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos tik nacionaline kalba. 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo internetinėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

________________________________________________________________________________________________________________________

Apmokėti už prekes galima tik bankiniu pavedimu:
 - perkant iš el. parduotuvės www.kedes24.lt

Tiesiog dėkite prekes, kurias norite įsigyti į krepšelį ir paskutiniame pirkimo žingsnyje galėsite pasirinkti banką, kurio paslaugomis naudojatės. Būsite nukreipti į savo elektroninės bankininkystės prieigą, ten galėsite sumokėti už pasirinktus baldus. Arba gausite išankstinę sąskaitą apmokėjimui.

Mūsų gaminiams suteikiame nuo 24 iki 36 mėn. kokybės garantiją. Garantijos galiojimo sąlygos:

• surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
• gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį;
• garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu;
• tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
• pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
• prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
• baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);
• baldai natūraliai nusidėvėjo.
Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome el. paštu info@kedes24.lt. Atsiųskite raštišką pretenziją ir defektuoto baldo foto nuotrauką, kur aiškiai matytųsi pažeidimas. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus mūsų įmonė ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. Mes įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-60 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.